جدید ترین بازیهای دنیا
Have a Nice Day

تاریخ و زمان برگزاری PlayStation Meeting

مراسم PlayStation Meeting که به احتمال زیاد در آن شاهد معرفی PS4/Orbis خواهیم بود، در تاریخ 20 فبریه برگزار میشود. زمان برگزاری این مراسم برای اهالی ایران نیز ساعت 2.30 دقیقه صبح پنجشنبه خواهد بود.

 

 

 



 

                          دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Crysis 3 XBOX360-iMARS

 

Crysis 3 دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی Dead Space 3 Limited Edition برای PC

 

Dead Space 3

دانلود بازی Dead Space 3 Limited Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل به همراه کرک معتبر با حجم ۱۰٫۹ گیگابایت |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/ترسناک
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۰٫۹ GB

Dead Space بازی ای ترسناک در سبک اکشن و سوم شخص است که توانسته به خوبی در بین کاربران جای خود را باز کند. این بازی داستان شخصی است که بر اساس ماموریتی به فضا اعزام می شود و در آنجا یاران خود را از دست می دهد و با موجود فضایی و خونخوار مواجه می شود و مجبور می شود با آنها بجنگد و جان خود را نجات دهد. Dead Space 3 سومین شماره از سری Dead Space است که توسط شرکت Visceral Games ساخته شده است . داستان این بازی در سیاره ای یخ زده به نام Tau Volantis رخ می دهد و داستان دو قهرمان به نام های Isaac Clarke و John Carver را دنبال می کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:Dead Space 3, Dead Space 3 با لینک مستقیم, download Dead Space 3, download Dead Space 3 for pc, download pc game, pic Dead Space 3, بررسی بازی Dead Space 3, تصاویر بازی Dead Space 3, خرید Dead Space 3 برای کامپیوتر, خرید ارزون بازی Dead Space 3, خرید ارزون بازی های پی سی, خرید بازی Dead Space 3 برای PC, خرید پستی Dead Space 3, خرید پستی Dead Space 3 با قیمت مناسب, خرید پستی بازی های پی سی, دانلود Dead Space 3 برای pc, دانلود Dead Space 3 برای کامپیوتر, دانلود بازی Dead Space 3 Limited Edition برای PC با لینک مستقیم, دانلود بازی Dead Space 3 برای PC با لینک مستقیم, دانلود بازی Dead Space 3 برای پی سی, دانلود بازی Dead Space 3 برای کامپیوتر, دانلود رایگان Dead Space 3 ,دانلود رایگان Dead Space 3 با لینک مستقیم, دانلود رایگان Dead Space 3 برای PC, دانلود رایگان Dead Space 3 برای کامپیوتر, دانلود پر سرعت بازی Dead Space 3 برای PC, دانلود پر سرعت بازی Dead Space 3 برای پی سی, دانلود پرسرعت Dead Space 3, دانلود کرک Dead Space 3, دانلود کرک Dead Space 3 برای کامپیوتر, دانلود کرک بازی های پی سی, دانلود کرک بازی های کامپیوتر, در مورد بازی Dead Space 3, عکس بازیDead Space 3, مشکل در Dead Space 3 ,مشکل در اجرای Dead Space 3, نقد Dead Space 3, نقد بازی Dead Space 3, نقد و بررسی بازی Dead Space 3, کرک معتبر, کرک معتبر Dead Space 3, :: 18:38
حسين

 

                        دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

    در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Dead Space 3 RF XBOX360-P2P

 

Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360



ادامه مطلب ...


 

                          دانلود بازی The Cave برای PC

    The Cave – عنوان جدید ران گیلبرت سازنده بازی های محبوب Monkey Island و Maniac Mansion و محصول استودیوی Double Fine است.استودیوی دابل فاین در سال ۲۰۰۰ توسط تیم شیفر بازی‌ساز معروف و همکار قدیمی گیلبرت در لوکاس آرتز تاسیس شده‌است.اگر چه امروز بیشینه ی بازی های مدرن و پرطرفدار به سبک سه بعدی ساخته می شوند اما بازی های دو بعدی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.همان گونه که از نام بازی پیداست مراحل بازی در فضای یک غار اسرار آمیز طی می شود.در آغاز بازی می توانید از میان هفت شخصیت مختلف یکی را برگزینید.جالب اینجاست که هر یک از این شخصیت ها علاوه بر داشتن استعدادها و قابلیت های منحصر به فرد داستان ویژه ی خود را دارند.این بدان معناست که با گزینش هر یک از آنها فضای جدیدی را در بازی تجربه می کنید.برای نمونه مکانهایی هستند که برای دسترسی به آن باید از زیر آب عبور کنید و در بین شخصیت ها تنها HillBilly این توانایی را داراست.یا تنها شوالیه است که می تواند از آتش اژدها جان سالم به در ببرد.در ابتدای بازی تنها سه شخصیت آزاد بوده و قابلیت انتخاب را دارند…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

The Cave-RELOADED | 1.22 GB

 

Cave Cover دانلود بازی The Cave برای PC

 



ادامه مطلب ...


 

                        دانلود بازی Dawnstar برای PC

    ترس ، نا امیدی ، جرم و جنایات سازمان یافته بر Dawnstar چیره شده است.جایی که بی قانونی بیداد می کنید.جنگ سرد میان سران مافیا اکنون به نبردی بزرگ به منظور سلطنت بر کل Dawnstar منتهی شده است.حال شما به عنوان یکی از برجسته ترین خلبانان جنگی از سوی دولت در راستای پایان دادن به هرج و مرج موجود گمارده شده اید.این فرصتی طلایی برای شماست تا با به دست گرفتن کنترل اوضاع جایگاه خود را به عنوان یکی از سران موفق مافیای آینده تثبیت کنید و آشفتگی موجود را سامان بخشید.اما به زودی در جریان بازی درخواهید یافت که تنها نیستید و نیروی های قدرتمند دیگری در کارزار حاضرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و همچنین ماموریت ها و نقشه هایتان را نقش بر آب کنند.بازی به سبک Open World عرضه شده است و شما می توانید تجربه پروازی شگفت انگیز را با درنوردیدن دنیای بیکران فضا به دست آورید و با خرید آیتم های جدید هواناو خود را ارتقا دهید و قدرتمندتر سازید….
 

Dawnstar-SKIDROW| 1.60 GB

 

dawnstar Cover دانلود بازی Dawnstar برای PC

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای XBOX360

دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای XBOX360

دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن /استراتژیکی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۹۸ GB

بازسازی یک بازی دوست داشتنی به شکلی که دوباره بازیکنان به آن علاقه مند شوند، کار دشواری است و خیلی ها در انجام آن موفق نمی شوند. اما استودیوی Firaxis در حالیکه سازنده اصلی سری XCOM نبوده، به خوبی توانسته آن را بازسازی کند و یک عنوان بسیار خوب در اندازه های نام خودش را راهی بازار کند. سازندگان سری بازی های Civilization در این بازی آنقدر خلاقیت به خرج داده اند که در کمتر بازی استراتژی ای مانند آن را مشاهده خواهید کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۴/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن / نقش افرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۱۲٫۷۴ GB

سال گذشته استودیوی بازیسازی CD Projekt RED با عرضه بازی The Witcher 2: Assassins of Kings یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را در سال گذشته و حتی در چند سال اخیر راهی بازار کرد. The Witcher 2 یک بازی بسیار فوق العاده بود و بازیکنان را با دنیایی کهن و حماسی روبرو می کرد. این بازی را می توان ترکیب بسیار خوبی از داستان های فانتزی، مبارزه های حماسی و صحنه های بسیار هیجان انگیز دانست که در کمتر عنوانی می توان مانند آن را پیدا کرد. موفقیت این بازی روی PC باعث شد تا استودیوی CD Projekt RED تصمیم بگیرد این بازی را برای کنسول Xbox 360 هم عرضه کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 



ادامه مطلب ...


           

 دانلود بازی Max Payne 1 – نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC

 

دانلود بازی Max Payne 1 مکس پین برای PC

 

بازی مکس پین (  Max Payne 1 ) یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای می باشد که ، به جرات می توان گفت : کمتر کسی را می توان یافت که با دیدن این بازی پس از گذشت چندین سال از تولید آن ، برای انجام مجدد آن وسوسه نشود ! از این رو بازی اکشن و زیبای مکس پین ۱ را برای این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود آماده کرده ایم . اگر به داستان بازی اهمیت می دهید ، بهتر است شمارا تا حدودی با داستان فوق العاده ی بازی Max Payne 1 مکس پین آشنا کنیم .

داستان بازی مکس پین زندگی یک پلیس اهل نیویورک است که بعد از ظهر یک روز غم انگیز ، زمانی که به خانه ی خود باز می گردد متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به قتل رسیده‌اند . مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند . مکس متوجه می شود که این ماده ی خطرناک به دلیل عدم نتیجه گیری مورد نظر ، به تولید انبوه نرسیده و مدتی پیش تولید آن رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است . در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند که که هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد .

پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید ، داستان بازی بسیار گیراست و ساعت ها شما را درگیر خود خواهد کرد . در آخر باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای اجرای بازی نیاز به سخت افزار قدرتمند ندارید ، و می توانید این بازی زیبا را برروی اکثر سیستم های رایانه ای و حتی لپ تاپ های ۱۰ اینچ ( مینی ) نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی  Max Payne 1  مکس پین را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Max Payne 1 :

-    داستانی فوق العاده جذاب
-    گرافیک عالی و سینمایی بازی
-    صداگذاری زیبا و حرفه ای
-    گیم پلی بسیار مهیج
-    قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5 سریو سام دانلود بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5 سریو سام

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
 نخسه ی BFE 1XDVD5
 
نام بازی: SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Devolver Digital
مد بازی : single / multiplayer
مولتی پلیر : Internet
تعداد افراد مولتی پلیر : 1-16
حمایت توسط : Croteam
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


ادامه مطلب ...


دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3


دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

| دانلود تمامی قسمت های ۱ تا ۵ |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۱/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماجراجویی/ترسناک
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۳٫۲۸ GB

چند ماه پیش که اولین قسمت از فصل اول سری بازی های The Walking Dead راهی بازار شد، هیچ کسی فکر نمیکرد که این بازی اینقدر زیبا، هیجان انگیز و احساسی از کار دربیاید. اتفاقات زیادی برای شخصیت های بازی رخ داده و در طول این قسمت ها، بازیکنان ارتباط جالبی با آن ها برقرار کرده اند. هر چه به قسمت های نهایی نزدیک تر شدیم، بازی هیجان انگیزتر شد و جذابیت بیشتری پیدا کرد. که این چیزها باعث شد  که بهترین عنوان سال ۲۰۱۲ از نگاه جشنواره VGA 2012 شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی Red Dead Redemption Game of The Year Edition برای XBOX360

دانلود بازی Red Dead Redemption Game of The Year Edition برای XBOX360

دانلود بازی Red Dead Redemption Game of The Year Edition برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۰/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن / حادثه ای
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: LT2.0 
حجم فایل: ۱۲٫۶ GB

پیروزی گاهی اوقات ممکن است به اندازه ای بزرگ شوند که باعث شوند همواره به خاطر آنان بار سنگینی بر دوش فرد بیافتد.زمانی که خالقان سری GTA یک پدیده ی اجتماعی را توانستد به صورت یک بازی در آوردند پس باید برای ساخت بازی جدید شان Red Dead Redemption بسیار بیشتر و سخت تر تلاش می کردند تا خود را به خوبی نشان دهد و ثابت کند RockStar در هر زمان و هر مقطعی می تواند بهترین را ارائه کند و نه یک Grand Theft Equine معمولی را.هنگامی که شما Sand Box را به عنوان بهترین ژانر دهه می شناسید پس ساخت یک بازی Sand Box جدید با خارج شدن از الگو های پیش فرضی که شرکت های موفق برای آن تعیین کرده اند یک حماقت بزرگ به حساب می آید. اما Red Dead Redemption این کار ار کرد و پیروزی هم دست یافت .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 


ادامه مطلب ...


 دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

 

3700577003547_2

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۲/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/حادثه ای
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۶٫۵ GB

Ace Combat از مشهورترین بازی های سبک پرواز، یکی از ساخته های کمپانی Namco است که حتماً خیلی از شما نام آن را شنیده اید. یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی هایی که نسخه های مختلف آن روی کنسول های گوناگون راهی بازار شده اند. سری بازی های Ace Combat از معدود بازی هایی هستند که با سبک خاص خودشان، طرفدران زیادی را برای خود پیدا کرده اند. بعد از ساخت نسخه ششم این سری از بازی ها و گذشت چند سال از زمان عرضه آن، Namco یادش افتاد که بازی ای به این نام دارد و بد نیست یک نسخه دیگر از آن را راهی بازار کند. زمانی که سری بازی های H.A.W.X به عنوان رقیبی تازه Ace Combat راهی بازار شدند، خبری از نسخه جدید این بازی نبود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود MONOPOLY Here & Now بازی مونوپلی اینجا و الاندانلود MONOPOLY Here & Now مونوپلی اینجا و الان


| دانلود بازی زیبای MONOPOLY Here & Now - کرک شده |
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |

در پست امروز میهن دانلود بازی فوق العاده زیبای Monopoly Here & Now را برای کاربران گرامی آماده نموده ایم. جسارتا میتوان گفت که کمتر کسی باشد این بازی زیبا و پر هیجان را در گیم برد ها تجربه نکرده باشد.. اصل این بازی بر پایه تجارت می باشد که شما باید در منطقه هایی که با تاس انداختند قرار می گیرید را بخرید و منتظر باشید تا حریف شما به آن مکان بیفتد تا از او مالیات بگیرید.! پلیس , زندان , پارکینگ , گنج و ... را میتوانید در این بازی بیابید. همچنین امکان انجام چند نفره این بازی با دوستان نیز وجود دارد. هم اکنون نسخه جدید این بازی در اختیار شما توسط میهن دانلود برای اولین بار در ایران قرار گرفته است , لازم به ذکر است که بازی کاملا کرک شده می باشد و توسط تیم میهن دانلود تست شده است فقط کافی است مراحل کرک کردن را در ادامه مطلب دنبال کنید.! پیشنهاد ما این است که بازی زیبای Monopoly Here & Now را به هیچ عنوان از دست ندهید.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب ...



 

دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/حادثه ای
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۹٫۴۰ GB

حتما شما نام شینجی میکامی (Shinji Mikami) را شنیده اید. کارگردان معتبر و مشهوری که آن قدر افتخار در بازی سازی دارد که نوشتن تمام آن ها کاری بس دشوار است. ولی تا همین حد بدانید که او کارگردان مجموعه بازی های مشهور Resident Evil بوده است. حال او این بار دست بر بازی ای گذاشته که نوع و داستان آن کاملا با بازی محبوب Resident Evil متفاوت است.آقای پاول فدراستون (Paul Featherstone) از اعضای استودیوی بازی سازی Insomniac پس از بازدید از بازی Vanquish در E3 سال ۲۰۱۰ به این نکته اشاره کرد که این بازی نسخه دیوانه کننده تر عنوان Gears of War است. او در صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که Vanquish یک عنوان خلاقانه از سوی خالق عنوان بزرگی مانند Resident Evil است و این بازی یکی از بازی های مورد علاقه من در تمام دوران خواهد بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی Obut Petanque 2 برای XBOX360

 

دانلود بازی Obut Petanque 2 برای XBOX360

دانلود بازی Obut Petanque 2 برای XBOX360

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۸/۱۱/۲۰۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO
زبان: انگلیسی

FW: iXtreme LT + V2.0
حجم فایل: ۶٫۱۹ GB

این بازی  شاید یکی از غیر معمول ترین ورزش ها است  که نیاز به دقت و آرامش درونی مطلق  بازیکن  دارد این بازی برای سال های بسیاری  یکی از محبوبرین بازیهای کشور فرانسه است هدف این بازی به طور کامل از نو خلق کردن جو و نگه داشتن روح  این ورزش فوق العاده است. در این بازی بسیاری از فرصت ها، ارائه به رقابت در مسابقات مختلف، از جمله مسابقات قهرمانی جهان برای ما به وجود می اید .

دانلود بازی Obut Petanque 2 برای XBOX360

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۸/۱۱/۲۰۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO
زبان: انگلیسی

FW: iXtreme LT + V2.0
حجم فایل: ۶٫۱۹ GB

این بازی  شاید یکی از غیر معمول ترین ورزش ها است  که نیاز به دقت و آرامش درونی مطلق  بازیکن  دارد این بازی برای سال های بسیاری  یکی از محبوبرین بازیهای کشور فرانسه است هدف این بازی به طور کامل از نو خلق کردن جو و نگه داشتن روح  این ورزش فوق العاده است. در این بازی بسیاری از فرصت ها، ارائه به رقابت در مسابقات مختلف، از جمله مسابقات قهرمانی جهان برای ما به وجود می اید

 
 



ادامه مطلب ...


 

  دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

DMC دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 15:54
حسين

 

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.21/4.30|

 

DmC PS3 Cover دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


دانلود جديدترين بازي هاي دنيا
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HMFun.loxblog.com و آدرس hmfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 284724
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

Alternative content